Často kladené dotazy

  1. Proč volat s Trust MOBIL?
    Trust MOBIL využívá služeb virtuálního mobilního operátora MOBIL21. MOBIL21 je síť virtuálních mobilních operátorů prodávajících SIM karty ve svých regionech jak pod značkou MOBIL21, tak ale i pod svou vlastní. Pokud si koupíte SIM kartu od Trust MOBIL, podporujete místní firmu a přitom získáváte standardní služby volání, SMS a mobilního operátora.
  2. Jak si aktivovat SIM kartu Trust MOBIL?
    Karta Trust MOBIL je aktivována automaticky jakmile provedete první telefonní hovor. Poté můžete začít využívat všechny ostatní služby (SMS, data)
  3. Jaké jsou velikosti SIM karty?
    Trust MOBIL dodává SIM karty ve velikosti označené jako „nanoSIM“. Jedná se o aktuálně nejmenší typ SIM karty vhodný pro nejnovější mobilní zařízení a to i včetně tabletů. Pro ostatní telefony najdete v balíčku se SIM kartou také plastové redukce ve velikosti „mikro SIM“ a „standardní SIM“ karta.
  4. Jak často musím platit paušál?
    Ceník a podmínky účtování
  5. Proč musím složit zálohu na služby?
    Záloha je pro nás pojistka, že v případě zaplacení za služby, nevzniká dluh. Po půl roce bezproblémového placení se po vyžádání částka vrací. Zálohu neplatí uživatelé, kteří u nás mají bezproblémovou platební historii.
  6. Kolik zaplatím za mobilní internet?
    Mobilní internet je prodáván samostatně nebo v rámci balíčku.
  7. Kde najdu přehled volání a nastavení SIM?
    sip.trustnetwork.cz Heslo pro přístup dostanete prostřednictvím SMS po aktivaci SIM.
  8. Co je to FUP?
    FUP neboli Fair User Policy je stav, kdy po dosažení určitého objemu dat přenesených v daném účtovacím období dojde ke zpomalení rychlosti stahování a odesílání dat.
  9. Co je virtuální operátor?
    Virtuální operátor je vlastně mobilní operátor využívající již postavenou mobilní síť jiného velkého operátora. Virtuální operátor nakoupí od standardního operátora velký objem minut, SMS a dat a proto je může poté přeprodávat za výhodné ceny.
  10. Kde můžu s MOBIL21 volat? Nebudu mít problémy s pokrytím?
    Tím, že je využito již postavené mobilní sítě, je pokrytí dostupné všude tam, kde se dovolají ostatní uživatelé mateřské mobilní sítě.
  11. Vyčerpal jsem svůj limit pro rychlé připojení. Jak ho mohu obnovit?
    Každý prodejce nabízí své balíčky mobilních dat a proto nás kontaktujte.
  12. Chci si přenést svoje číslo do Trust MOBIL. Co mám dělat?
    Číslo lze přenést i k Trust MOBIL. Pro podporu nás kontaktuje.

No Comments Yet.

Leave a reply